Kezdődik !!

 2010.08.14. 06:00

Lassan egy hete semmit nem írtam, nem is értem rá. Tanultam, dolgoztam, itthon sem voltam. Lilák egynyögvenyelős (ön)góllal nyertek a Man Utd pedig nyerte az angol szuperkupát.

 

 

 

 

 

 

 

 

A hét tanulás elment, kezdtem ráhagolni magam az Újpest mai Siófok történő fellépésre de egész éjjel esett vihar volt, továbbá eza túra kb 7,000 ft ba kerülne így inkább kihagyom. Marad a Digi Sport és a többi sportadó és legalább tanulni is tudok. Most kezdődik a Premier League, a német kupa. Úgy is érkezik Tibor barátom, különben is inkább vele trécselek mint 2 órát álljak a kissé ( ! ? ) korszerűtlen siófoki leláton. Kitartás, jó hétvégét !

 

 

Címkék: man utd

A bejegyzés trackback címe:

https://hentesaru.blog.hu/api/trackback/id/tr212220663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása