Monday

 2010.07.26. 12:57

Szombat este jól sikerült, az éjszakai hazaérkezés után hamar elaludtam, nem keleltt forgolódni. Ebédre bármely boltban kapható Sonkás tortellinit készítettem, tejfölös foghagymás mártással, amiből nem hiányozhatott némi Erős Pista sem. Ez így elkészítve roppant finom, bőségesen megszórt frissen reszelt parmezánnal.

 

 

 

 

 

 

 

 

Reggeli edzés után megdöbbenve tapasztaltam hogy a főiskolai beiratkozás napja egybe esik azzal nappal mikor dolgozom. Na ez szép lesz, elcserélni vagy bármi más módszerrel megoldani. Itt nálunk van vagy 15 fok, sok mindenhez a fentiek miatt kedvem sincs, de legalább van hova ősztől járnom és hazsnos dologgal töltöm az időt. Az előbb megkíséreltem sokadszor felhívni az apehot ( csupa kisbetűvel ) és miután ismét végig hallgattam a 3 perces gépihangú monológot, egy férfi jelenkezett be, elmondtam neki h kapcsolja az xy-t válasz : Hívjam vissza negyed óra múlva mert a telefonközpontos ebédel és ő nem tud kapcsolni ! Azt hittem felrobbanok nem hiszem el h nincs ott egy ember aki ezt megtudná csinálni.  Egyébként az apehről azért van mindneki ilyen véleménnyel mert valami nagy, és mindneki számára ismeretlen ezért is tartanak tőle. Ha meg kiszeretnének szúrni veled akkor meg rád mutatnak h te vagy a hibás és kész véged, úgysem tudsz ellene mit tenni. Fenyegetőzhetsz az szdsz klubbal, meg a vörös 2 essel,  - aki ilyet persze - nincs esélyed. Levelet nem írok neki mert azt korábban megtettem, de még válaszra sem méltattak.

Írtam még 3 sort de azt inkább kitöröltem, nem szeretnék további indulatokat kelteni. Mindegy, tarkabab beáztatva holnapra, aztán majd meglátjátok mi lesz belőle.

Címkék: apeh tortellini

A bejegyzés trackback címe:

https://hentesaru.blog.hu/api/trackback/id/tr462177055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása