Vacsoracsata után

 2010.07.28. 06:07

 

Tegnap este kivételesen megnéztem a vacsoracsata című gasztronómiának nevezett műsort. A Roy nevű énekes srác főzött. Hát mit ne mondjak nem volt a helyzet magaslatán, próbálkozott aztán a végére egész jó kis kaját hozott össze. Viszont ebben az epizódban szerepelt egy Patrícia nevű hölgyemény. Életemben nem hallottam róla, bár maradt is volna így. Utána jártam a neten Szabó Patríciának hívják és munkáját tekintve újságíró. Na nézzük hol is dolgozott. Jelenleg Cosmopolitan, a cosmo.hu és a Nők Lapja főszerkesztője, korábban JOY, a Wellness és a Maxima. Nincs is több kérdésem. A cikkeket tovább olvasva látom h ő valami valóságshowban is részt korábban. Nofene, ezt nem tudtam, mivel ilyen műsort még az életben ne láttam, meghagyom másnak. Argentinában forgaatták ezt a műsort és az volt a legnagyobb problémája, h a lába miképpen tűri a bakancsot és h a cosmo koktél mennyire fog hiányozni neki. Na cikk olvasását itt abba is hagytam, meghagyom az élvezetet akiknek ez a világuk. A műsorban mutatott viselkedése, stílus alapján lehet hamar repülne tőlem. Nyilvánvaló én soha nem fogok szerepelni ilyen vagy ehhez hasonló műsorban, de nem is vágyom ilyen emberek közé. Hamarosan indulok edzeni, este megnézem a döbröcön Újpesten lévő vendégszereplését, hiszen a mai napig nem voltak képesek összehozni egy olyan létesítményt ahol nemzetközi mérkőzést is lehet játszani. A Baselel lejátszott kettő meccs után nem gondolom h sok nemzetközi meccset kell továbbá játszaniuk. Tegnap regisztráltam a Facebookra, igazából hasonló mint az iwiw, csak kissé divatosabb más köntösben.

További szép napot mindenkinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://hentesaru.blog.hu/api/trackback/id/tr552181424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása