Munka után

 2010.07.24. 10:39

Szép jó reggelt!

A ma reggel véget érő Arbeit után haza értem, és eldöntöttem h az ég világon ma semmit nem fogok csinálni - még főzni sem pedig ez oly ritka  - meglocsoltam a fűszernövényket, és az erkély korlátra fefutó citrom illatot árasztó növényt és igazából mai fontos teendőim véget is értek. Örömmel olvastam h Vidic marad a United- en, ma pedig megkezdődik a [bohóc]liga kupában az Újpest szereplése Kaposváron, melyre igazából kiváncsi nem vagyok, elsősorban azért mert este baráti összejövetel lesz egy kollégámnál így elmarad az esti lila - fehér mámor. Kint az ég döröd, nálam a kb. 1.5 évvel ezelőtt felvett Bombagyár szól, én pedig indulok bringázni. Isten áldjon mindnekit !

Címkék: united újpest

A bejegyzés trackback címe:

https://hentesaru.blog.hu/api/trackback/id/tr722172496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása